Donor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 30 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Donor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
30 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Donor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
32 Kč
Není skladem

Krátký popis
A pacy short novel for the Reading Agency from the Sunday Times bestselling author

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Donor je 31 Kč

Výběr knih autora Clare Mackintosh

Zobrazit všechny knihy autora Clare Mackintosh
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.