Father She Went to Find

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Father She Went to Find koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Father She Went to Find koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
444 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Father She Went to Find

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Father She Went to Find je 441 Kč

Výběr knih autora Carter Wilson

Zobrazit všechny knihy autora Carter Wilson
Výběr knih vydavatele Poisoned Pen Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poisoned Pen Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.