The Fearless

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Fearless koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Paedyn and Kai are reunited but face a terrible decision in this thrilling conclusion to the New York Times bestselling romantasy trilogy perfect for fans of Sarah J. Maas and The Red Queen.Paedyn Gray and Kai Azer return to the Kingdom of Ilya… And Paedyn has a life-altering choice to make.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Lauren Roberts

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Roberts

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Books for Young Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.