The Future Is Asian

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Future Is Asian koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Future Is Asian koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

The Future Is Asian koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
Five billion people, two-thirds of the world's mega-cities, one-third of the global economy, two-thirds of global economic growth, thirty of the Fortune 100, six of the ten largest banks, eight of the ten largest armies, five nuclear powers, massive technological innovation, the newest crop of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Future Is Asian je 277 Kč

Výběr knih autora Parag Khanna

Zobrazit všechny knihy autora Parag Khanna
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.