The Gingerbread Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Gingerbread Man koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The classic story of The Gingerbread Man retold with simple text and delightful illustrations. When the Gingerbread Man runs away from the old lady's oven, the whole village is soon chasing after him. First Reading Level Three titles help beginner readers develop reading stamina and include…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mairi Mackinnon

Zobrazit všechny knihy autora Mairi Mackinnon
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.