Happy Couple

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 402 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Happy Couple koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Happy Couple koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Happy Couple koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Happy Couple koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Happy Couple koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Happy Couple koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
770 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Happy Couple koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
'A brilliant contemporary novel' COLM TÓIBÍN'So witty, observant and wise' MARIAN KEYESFrom the author of Exciting Times, this is a sparkling ensemble novel about love and marriage, fidelity and betrayal, that is both ferociously clever and supremely enjoyable.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Happy Couple je 463 Kč

Výběr knih autora Dolan Naoise

Zobrazit všechny knihy autora Dolan Naoise
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.