Call Us What We Carry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Call Us What We Carry koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
302 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Call Us What We Carry koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Call Us What We Carry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Poezie od společnosti Vintage.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Call Us What We Carry je 372 Kč

Výběr knih autora Amanda Gorman

Zobrazit všechny knihy autora Amanda Gorman
Výběr knih vydavatele Random house UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random house UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.