The House of Being

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The House of Being koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
An exquisite meditation on the geographies we inherit and the metaphors we inhabit, from Pulitzer Prize winner and nineteenth U.S. poet laureate Natasha Trethewey  “Trethewey doesn’t just explore the reasons why she writes. She also offers a compassionate argument for why we must all be…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Natasha Trethewey

Zobrazit všechny knihy autora Natasha Trethewey
Výběr knih vydavatele Yale University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yale University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.