The Island

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Island koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Island koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Island koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
***A beautiful 10th anniversary paperback edition that includes a new essay by Victoria Hislop on the impact of this million-copy bestseller.***''A moving and absorbing holiday read that pulls at the heartstrings'' Evening StandardThe acclaimed million-copy number one bestseller and winner of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Island je 285 Kč

Výběr knih autora Victoria Hislop

Zobrazit všechny knihy autora Victoria Hislop
Výběr knih vydavatele Headline Book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Headline Book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.