The Killer Question

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Killer Question koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
* THE NEW FIENDISHLY CLEVER MYSTERY FROM THE AUTHOR OF THE SMASH-HIT BESTSELLER THE APPEAL *''Brims with Hallett''s signature wit. Her best book yet'' - PETER SWANSON''Devilishly additive. I loved every line'' - LOUISE CANDLISH''Hallett strikes again. Twisty, funny and irresistibly dark'' - TOM…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Hallett Janice

Zobrazit všechny knihy autora Hallett Janice
Výběr knih vydavatele Profile Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.