The Last Day

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Last Day koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Last Day koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Last Day koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Last Day koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Last Day koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Detektivky, thrillery a horory od společnosti Arrow Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Last Day je 266 Kč

Výběr knih autora Murray Andrew Hunter

Zobrazit všechny knihy autora Murray Andrew Hunter
Výběr knih vydavatele Arrow Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arrow Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.