Last Druid: Book Four of the Fall of Shannara

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Last Druid: Book Four of the Fall of Shannara koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Last Druid: Book Four of the Fall of Shannara koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
For forty years, Terry Brooks's Shannara series has entranced millions of readers around the world. And now comes the final novel in his four-part Fall of Shannara series, which will bring Terry's epic vision to a grand conclusion.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Last Druid: Book Four of the Fall of Shannara je 272 Kč

Výběr knih autora Terry Brooks

Zobrazit všechny knihy autora Terry Brooks
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.