The Lord of the Rings Tarot and Guidebook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Lord of the Rings Tarot and Guidebook koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
479 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Lord of the Rings Tarot and Guidebook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
740 Kč
Není skladem

Krátký popis

Let Frodo, Sam, Gandalf, and other beloved inhabitants of Middle- earth guide your tarot practice with this epic tarot deck and guide, inspired by the iconic The Lord of the Rings novels.

Join the Fellowship of the Ring with the only official The Lord of the Rings tarot deck!…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autorů Tomás Hijo , Casey Gilly

Zobrazit všechny knihy autora Tomás Hijo, Casey Gilly
Výběr knih vydavatele Titan Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.