The Master of the Třeboň Altarpiece

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Master of the Třeboň Altarpiece koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
592 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Master of the Třeboň Altarpiece koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
795 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Master of the Třeboň Altarpiece - Royt Jan. The Master of the Třeboň Altarpiece was one of the most important Gothic artists of the international style art in the European context. Scholarly literature, both Czech and foreign, presents various ideas concerning ascribing…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Master of the Třeboň Altarpiece je 693 Kč

Výběr knih autora Jan Royt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Royt
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.