The Mayor of Casterbridge, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 366 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Mayor of Casterbridge, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Mayor of Casterbridge, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Není skladem

Krátký popis
Part of Penguin's beautiful hardback Clothbound Classics series, designed by the award-winning Coralie Bickford-Smith, these delectable and collectible editions are bound in high-quality colourful, tactile cloth with foil stamped into the design. In a fit of drunken anger, Michael Henchard…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Mayor of Casterbridge, 1. vydání je 412 Kč

Výběr knih autora Thomas Hardy

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Hardy
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.