The Met: Dress Up Paper Dolls

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Met: Dress Up Paper Dolls koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Met: Dress Up Paper Dolls koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Met: Dress Up Paper Dolls koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Met: Dress Up Paper Dolls koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
518 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Met: Dress Up Paper Dolls koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Travel through 14 key moments in fashion history! From the 1880s to the present day, learn about the clothes that people wore through lavishly illustrated scenes featuring outfits from the Costume Institute's collection. Each outfit tells a story and links to a time and place, from Hollywood…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Met: Dress Up Paper Dolls je 486 Kč

Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.