Myth That Made Us

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 650 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myth That Made Us koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
650 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Myth That Made Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
638 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Myth That Made Us koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
803 Kč
Není skladem

Krátký popis
How our false narratives about post-racism and meritocracy have been used to condone egregious economic outcomes and what we can do to fix the system.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myth That Made Us je 697 Kč

Výběr knih vydavatele MIT Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele MIT Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.