The Paris Review

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu The Paris Review aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: The Paris Review; Autor: kolektiv; Prvé číslo časopisu The Paris Review vyšlo vroku 1953 aokrem editoriálu Williama Styrona, poviedok, básni aliterárnej kritiky sa vňom objavil prvý z rozsiahlych rozhovorov, ktorými sa časopis veľmi rýchlo preslávil po celom svete. ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele OZ Brak

Zobrazit všechny knihy vydavatele OZ Brak
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.