The Photographer's Eye (Definitive Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 738 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Photographer's Eye (Definitive Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
FULLY REVISED AND UPDATED EDITION OF THE PHOTOGRAPHER''S EYE FROM AWARD-WINNING AUTHOR MICHAEL FREEMAN - COMING JULY 2025With 30% new content and never-before-seen images, Michael Freeman brings his ground-breaking book, The Photographer''s Eye, up to date with a fresh look and the latest…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Michael Freeman

Zobrazit všechny knihy autora Michael Freeman
Výběr knih vydavatele Octopus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.