The Reader

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Reader koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The Reader koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
An exceptionally powerful novel exploring the themes of betrayal, guilt and memory against the background of the Holocaust. An international bestseller. For 15-year-old Michael Berg, a chance meeting with an older woman leads to far more than he ever imagined. The woman in question is Hanna,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Reader je 298 Kč

Výběr knih autora Bernhard Schlink

Zobrazit všechny knihy autora Bernhard Schlink
Výběr knih vydavatele W&N

Zobrazit všechny knihy vydavatele W&N
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.