The Rest is History Returns : An A-Z of Historical Curiosities

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Rest is History Returns : An A-Z of Historical Curiosities koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Rest is History Returns : An A-Z of Historical Curiosities koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Rest is History Returns : An A-Z of Historical Curiosities koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
The Rest is History Returns : An A-Z of Historical Curiosities koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the podcast legends who brought youThe Rest is HistorycomesThe Rest is History Returns!This time Tom Holland and Dominic Sandbrook bring you an alphabetical miscellany, taking on some of history's best and most bizarre moments. Charge forth against the traitors of the American Revolution,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Rest is History Returns : An A-Z of Historical Curiosities je 397 Kč

Výběr knih vydavatele Bloomsbury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.