The Science of Getting Rich

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 473 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Science of Getting Rich koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
“FORMLESS INTELLIGENCE” STANDSREADY TO CARRY OUT YOUR WISHESWith this key principle, success pioneer Wallace D. Wattles (1860-1911) introduced the world to The Science of Getting Rich.This edition of Wattles’ classic faithfully reproduces the author’s complete text as originally published in…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Wallace D. Wattles

Zobrazit všechny knihy autora Wallace D. Wattles
Výběr knih vydavatele Maple Spring Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maple Spring Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.