Scoundrel Harry Larkyns and his Pitiless Killing by the Photographer Eadweard Muybridge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Scoundrel Harry Larkyns and his Pitiless Killing by the Photographer Eadweard Muybridge koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The astonishing true story of a nineteenth-century scoundrel and his murder at the hands of photographer Eadweard Muybridge, a founding father of cinema.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Scoundrel Harry Larkyns and his Pitiless Killing by the Photographer Eadweard Muybridge je 591 Kč

Výběr knih autora Rebecca Gowers

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca Gowers
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.