The Second Murderer

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Second Murderer koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Second Murderer koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
''Denise Mina is a one-of-a-kind storyteller'' James Patterson"This is Marlowe.""Mr. Philip Marlowe?" She asked.I glanced at the clock. It was exactly eleven am, as if she had been waiting by thephone for an appointed hour, following someone else''s orders to the letter."What, d''you think we'…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Denise Mina

Zobrazit všechny knihy autora Denise Mina
Výběr knih vydavatele Vintage Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.