Singularity is Nearer

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 664 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Singularity is Nearer koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Singularity is Nearer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Singularity is Nearer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
627 Kč
Není skladem

Singularity is Nearer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Není skladem

Krátký popis
Singularity is Nearer

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Singularity is Nearer je 565 Kč

Výběr knih autora Ray Kurzweil

Zobrazit všechny knihy autora Ray Kurzweil
Výběr knih vydavatele Bodley Head

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bodley Head
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.