The Singularity Is Nearer: When We Merge With Computers

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu The Singularity Is Nearer: When We Merge With Computers aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

What will it mean to live free from the limits of our bodies? Who will we become if our minds can be stored and duplicated? What new realms of beauty, connection and wonder might we inhabit? How will we navigate the risks presented by such awesomely powerful technology? By the end of this…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Ray Kurzweil

Zobrazit všechny knihy autora Ray Kurzweil
Výběr knih vydavatele Penguin Putnam Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Putnam Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.