The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
BY THE AUTHOR OF THE SUNDAY TIMES BESTSELLER TOMORROW, AND TOMORROW, AND TOMORROW'Marvelously optimistic about the future of books and bookstores and the people who love both' Washington PostA.J. Fikry, the grumpy owner of Island Books, is going through a hard time: his bookshop is failing, he…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Storied Life of A.J. Fikry: by the Sunday Times bestselling author of Tomorrow & Tomorrow & Tomorrow 4/11/23 je 288 Kč

Výběr knih autora Gabrielle Zevin

Zobrazit všechny knihy autora Gabrielle Zevin
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.