Geomancer: The Storm and the Sea Hawk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Geomancer: The Storm and the Sea Hawk koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Geomancer: The Storm and the Sea Hawk koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Geomancer: The Storm and the Sea Hawk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Není skladem

Krátký popis
The thrilling second Geomancer book in the epic fantasy trilogy from the bestselling, award-winning Kiran Millwood Hargrave, for readers of Philip Pullman and Katherine Rundell. 'Destined to be a classic' Garth Nix

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Geomancer: The Storm and the Sea Hawk je 355 Kč

Výběr knih autora Kiran Millwood Hargrave

Zobrazit všechny knihy autora Kiran Millwood Hargrave
Výběr knih vydavatele Hachette Children´s Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Children´s Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.