The Story of Czechs and Slovaks in Canada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 490 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Story of Czechs and Slovaks in Canada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Story of Czechs and Slovaks in Canada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Story of Czechs and Slovaks in Canada koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
540 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Story of Czechs and Slovaks in Canada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Není skladem

The Story of Czechs and Slovaks in Canada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
492 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Story of Czechs and Slovaks in Canada s podtitulem, It all began with Prince Rupert vytvořil JUDr.Josef Čermák, Q.C. ojedinělé encyklopedické dílo o historii Čechů a Slováků v Kanadě, které je dějovou linií přivedeno až do současnosti se záměrem zobrazit většinu oborů lidské činnosti, v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Story of Czechs and Slovaks in Canada je 507 Kč

Výběr knih autora Josef Čermák

Zobrazit všechny knihy autora Josef Čermák
Výběr knih vydavatele ATELIER IM

Zobrazit všechny knihy vydavatele ATELIER IM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.