The Sum of All Shadows

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 620 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Sum of All Shadows koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
620 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The Sum of All Shadows is the dramatic finale of New York Times bestselling author Eric Van Lustbader's pulse-pounding Testament series.The Final Battle is here.For millennia, Lucifer-the Sum of All Shadows-has been rebuilding his influence. At long last, he is ready to enact his ultimate…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Eric Van Lustbader

Zobrazit všechny knihy autora Eric Van Lustbader
Výběr knih vydavatele Tom Doherty Associates

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tom Doherty Associates
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.