The Survivor: How I Survived Six Concentration Camps and Became a Nazi Hunter - The Sunday Times Bestseller

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Survivor: How I Survived Six Concentration Camps and Became a Nazi Hunter - The Sunday Times Bestseller koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Survivor: How I Survived Six Concentration Camps and Became a Nazi Hunter - The Sunday Times Bestseller koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Survivor: How I Survived Six Concentration Camps and Became a Nazi Hunter - The Sunday Times Bestseller koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Survivor: How I Survived Six Concentration Camps and Became a Nazi Hunter - The Sunday Times Bestseller koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Není skladem

Krátký popis
**THE SUNDAY TIMES BESTSELLER**'A riveting, compelling, mesmerizing journey. Josef Lewkowicz is a hero in every sense of the word. The Survivor both terrifies us and inspires us. It's a must read.'Tova Friedman, author of The Daughter of Auschwitz.One of the last great untold stories of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Survivor: How I Survived Six Concentration Camps and Became a Nazi Hunter - The Sunday Times Bestseller je 274 Kč

Výběr knih autora Josef Lewkowicz

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lewkowicz
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.