Tidal Year

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tidal Year koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Tidal Year koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tidal Year koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tidal Year koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tidal Year koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Take a plunge into this tender exploration of grief, rage, love, loss and sisterhood in the modern age.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tidal Year je 342 Kč

Výběr knih vydavatele Coronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Coronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.