The True Story of the Three Little Pigs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The True Story of the Three Little Pigs koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A hilarious retelling of the Three Little Pigs by Jon Scieszka.You may think you know the story of the Three Little Pigs and the Big Bad Wolf - but only one person knows the real story. And that person is A. Wolf. His tale starts with a birthday cake for his dear old granny, a bad head cold and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The True Story of the Three Little Pigs je 236 Kč

Výběr knih autora Jon Scieszka

Zobrazit všechny knihy autora Jon Scieszka
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.