The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 575 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
575 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
770 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
86 Kč
Není skladem

The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
484 Kč
Není skladem

Krátký popis
L. Frank Baum's work is universally celebrated and The Wonderful Wizard of Oz is known worldwide, in particular for its 1939 musical film adaptation starring Judy Garland as Dorothy. Published in 1900, The Wonderful Wizard of Oz depicted the young farm girl Dorothy and her pet dog Toto, who are…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Wonderful Wizard of Oz, 1. vydání je 542 Kč

Výběr knih autora Lyman Frank Baum

Zobrazit všechny knihy autora Lyman Frank Baum
Výběr knih vydavatele Flame Tree Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flame Tree Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.