World of Dinosaur Roar!: Dinosaur Stomp! The Triceratops

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

World of Dinosaur Roar!: Dinosaur Stomp! The Triceratops koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
World of Dinosaur Roar!: Dinosaur Stomp! The Triceratops koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

World of Dinosaur Roar!: Dinosaur Stomp! The Triceratops koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Meet Dinosaur Stomp, the grumpy Triceratops, in this brilliant rhyming story, part of The World of Dinosaur Roar! collectable book series created by Peter Curtis, in association with the Natural History Museum.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy World of Dinosaur Roar!: Dinosaur Stomp! The Triceratops je 202 Kč

Výběr knih autorů Jeanne Willis , Peter Curtis

Zobrazit všechny knihy autora Jeanne Willis, Peter Curtis
Výběr knih vydavatele Orchard

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orchard
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.