The Wrong Side of Goodbye

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Wrong Side of Goodbye koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Není skladem

The Wrong Side of Goodbye koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Wrong Side of Goodbye - Connelly Michael. Only Harry Bosch can uncover LA's darkest secrets in this new gripping thriller from global bestseller Michael Connelly.'What do you want me to do?' Bosch asked again.'I want you to find someone for me,' Vance said. 'Someone who might not…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Wrong Side of Goodbye je 253 Kč

Výběr knih autora Michael Connelly

Zobrazit všechny knihy autora Michael Connelly
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.