Theodore Boone: The Scandal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Theodore Boone: The Scandal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Theodore Boone: The Scandal koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
John Grisham delivers high intensity legal drama for a new generation of readers in the sixth novel in his bestselling Theodore Boone series.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Theodore Boone: The Scandal je 247 Kč

Výběr knih autora John Grisham

Zobrazit všechny knihy autora John Grisham
Výběr knih vydavatele Hodder and Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder and Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.