Think 2nd Edition 1 Student’s Book with Interactive eBook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 474 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Think 2nd Edition 1 Student’s Book with Interactive eBook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This six-level English course develops your students as learners and challenges them to consider global issues such as climate change and important scientific discoveries. With inspirational topics and texts from around the world, pages dedicated to life competencies and focused Cambridge…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Think 2nd Edition 1 Student’s Book with Interactive eBook je 474 Kč

Výběr knih autora Herbert Puchta

Zobrazit všechny knihy autora Herbert Puchta
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.