This Book is Not Rubbish: 50 Ways to Ditch Plastic, Reduce Rubbish and Save the World!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

This Book is Not Rubbish: 50 Ways to Ditch Plastic, Reduce Rubbish and Save the World! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
OUR PLANET IS IN PERIL AND IT NEEDS YOUR HELP! But the good news is that there are loads of easy ways that you can make a difference! From throwing a planet party and ditching straws, to banning glitter and becoming an art-activist, helping to save the planet is not as difficult as you think.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy This Book is Not Rubbish: 50 Ways to Ditch Plastic, Reduce Rubbish and Save the World! je 147 Kč

Výběr knih autorů Isabel Thomas , Alex Paterson

Zobrazit všechny knihy autora Isabel Thomas, Alex Paterson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.