Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Je to kniha odpovědí na otázky z moderní fyziky, kosmologie, ale také třeba o tom, jak fungují atomové elektrárny, výlet do historie, jak vznikala moderní fyzika a kdo byli její zakladatalé. Věnujeme se i současné kosmonautice, potřebám kolonizace vesmíru a jsou tam i pikaktní detaily, jak…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír je 216 Kč

Výběr knih autora Martin Tůma

Zobrazit všechny knihy autora Martin Tůma
Výběr knih vydavatele Kartuzianské nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kartuzianské nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.