Tintin a alf-art

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tintin a alf-art koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tintin a alf-art koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tintin a alf-art koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tintin a alf-art koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tintin a alf-art koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tintin a alf-art koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tintin a alf-art koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslední, čtyřiadvacátý sešit Tintinových dobrodružstvíPoslední Tintinovo dobrodružství vzniklo celých 54 let poté, co se v Belgii slavný reportér a jeho psík Filuta poprvé vydali na dobrodružnou cestu do tehdejšího revolučního Ruska. Tintin a alfart tvoří jakýsi velký otazník, protože tento…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tintin a alf-art je 205 Kč

Výběr knih autora Herge

Zobrazit všechny knihy autora Herge
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.