Crab with the Golden Claws

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Crab with the Golden Claws koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Krátký popis
The world's most famous travelling reporter must handle the heat of the Sahara. Faced with a drowned sailor, counterfeit coins and a ship full of opium, Tintin sets out on another adventure. Aboard the Karaboudjan Tintin is introduced to Captain Haddock for the first time, and they are soon…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Herge

Zobrazit všechny knihy autora Herge
Výběr knih vydavatele Egmont UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.