To přichází děsy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

To přichází děsy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
To přichází děsy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To přichází děsy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

To přichází děsy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To přichází děsy koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To přichází děsy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To přichází děsy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To přichází děsy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lidé udělají cokoliv, aby zachránili sebe nebo své milovanéDěj se odvíjí ve dvou časových linkách. První linie se odehrává v roce 2018 poté, co je na staveništi nalezeno tělo mladíka a případu se ujímá kapitán Šenkýř, k němuž se právě na nějakou dobu stěhuje jeho synovec. Netrvá dlouho a v lese…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy To přichází děsy je 330 Kč

Výběr knih autora Aleš Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Novotný
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.