Toaletní trhák

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toaletní trhák koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toaletní trhák koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toaletní trhák koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toaletní trhák koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toaletní trhák koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toaletní trhák koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toaletní trhák začíná! V hlavní roli: Hovínko a Pšouk. Všichni se s nimi každodenně setkáváme, aniž bychom se nad nimi hlouběji zamysleli. Ponořme se tedy do jejich osudů! Zavedou vás na toalety starověké, moderní, vesmírné či arktické. Navštívíte říši zvířat, zabrousíte do anatomie a stranou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toaletní trhák je 249 Kč

Výběr knih autora Štěpánka Sekaninová

Zobrazit všechny knihy autora Štěpánka Sekaninová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.