Tomík opět na cestách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tomík opět na cestách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomík opět na cestách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomík opět na cestách koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomík opět na cestách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomík opět na cestách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tomík opět na cestách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další bláznivé dobrodružství pod vlajkou nezdolného optimismu Tomík je opět na cestách. I když na kole nikdy předtím neujel víc než 50 kilometrů, rozhodl se absolvovat náročnou, 7 500 kilometrů dlouhou cestu. S padesátieurovkou v kapse, přiblblým výrazem ve tváři a nadšením v duši projel osm…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tomík opět na cestách je 298 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vejmola

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vejmola
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.