Torry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Torry koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Torry is the unique story of Torry Gillick. A great entertainer and character, Gillick enjoyed success with both Rangers and Everton, and is in the Hall of Fame of both clubs. Off the field, his story is one of heartaches and of overcoming tragedy, a life that still fills his family with pride.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Torry je 625 Kč

Výběr knih autorů Ian Stewart , David Herd

Zobrazit všechny knihy autora Ian Stewart, David Herd
Výběr knih vydavatele Pitch Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pitch Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.