Tou horou jste vy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tou horou jste vy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tou horou jste vy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tou horou jste vy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tou horou jste vy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Tou horou jste vy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tou horou jste vy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tou horou jste vy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
TOHLE JE KNIHA O TOM, JAK ŠKODÍME SAMI SOBĚ. Proč to děláme? Kdy to děláme? A jak s tím můžeme jednou provždy přestat? Za sebepoškozujícím chováním stoji potřeby, které si navzájem odporuji. Jeho vinou vzdorujeme jakýmkoli pokusům o změnu, a to mnohdy do té míry, že už nám ani nepřijde možná.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tou horou jste vy je 328 Kč

Výběr knih autora Brianna Wiest

Zobrazit všechny knihy autora Brianna Wiest
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo AURORA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo AURORA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.