Toulavá kamera 32

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 69 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toulavá kamera 32 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
69 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulavá kamera 32 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulavá kamera 32 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulavá kamera 32 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další díl knižní verze populárního televizního pořadu Toulavá kamera s tipy na výlety po celé České republice. I během koronavirové pandemie se můžete vypravit do přírody pěšky či na kole a poznávat krásy naší země. Vydejte se třeba po stopách štěchovického pokladu, projeďte na kole symbolickou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toulavá kamera 32 je 236 Kč

Výběr knih autorů Iveta Toušlová , Josef Maršál

Zobrazit všechny knihy autora Iveta Toušlová, Josef Maršál
Výběr knih vydavatele Freytag & Berndt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Freytag & Berndt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.