Toulky Pojizeřím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toulky Pojizeřím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky Pojizeřím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky Pojizeřím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jizera je s délkou 165 km devátou nejdelší řekou v České republice. Její tok prochází rozmanitými oblastmi, z nich některé jsou turisticky dobře známé (Jizerské hory, Český ráj), jiné méně navštěvované (Boleslavsko a Dolní Pojizeří), přesto však nabízejí pozoruhodné kulturní památky a přírodní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toulky Pojizeřím je 215 Kč

Výběr knih autora Jana Jůzlová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Jůzlová
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.