Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů - Kinross Robin;Neurath Marie. Dílo Otty Neuratha je naší odborné veřejnosti známo díky jeho práci na systému univerzálního znakového jazyka Isotype, avšak do širšího povědomí se dostává až díky současnému boomu informačních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů je 283 Kč

Výběr knih vydavatele UMPRUM

Zobrazit všechny knihy vydavatele UMPRUM
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.